2013. augusztus 16., péntek

Bemutatkozás

Hello, én Sel vagyok azaz Selena . Egy gimnáziumba járok , persze minden korombeli lány és fiú gimis csak bennem és az osztálytársaimban van valami más . Mind híresek vagyunk és igy így nekünk van egy külön sulink . Ide általában olyan 19 és 20 év körül jönnek mert a koncertek és más tevékenységek miatt nem tudtunk eddig tanulni .
Szóval röviden ennyit a mi titkos sulinkról .
És most itt egy pár név a  sztárok közül akik ide járnak :
-Selena Gomez (én vagyok Sel)
-Miley Cyrus ( osztályunk legrosszabb tagja )
-Joe Jonas
-Nick Jonas
-Kevin Jonas
-Justin Bieber
-Taylor Swift
és még sokan mások .
És most fog hozzánk csatlakozni két banda egy lány és egy fiú . One Direction és Little Mix a nevük , nem nagyon ismerem őket habár találkoztunk már .

Szóval ez lesz az én kis történetem :D

4 megjegyzés: